7 Mart 2012 Çarşamba

minişlere yelekler







 bu yelekleri hediye olarak ördüm artık kime niyet kime kısmet.Çocuk eşyalarını örmeyi çok seviyorum.Hem çok şirin oluyor hemde çabucak bitiyor. Simli pembe ip kullandım bir yumak yetti.Alttaki resimde örnek daha belli oluyor.Yakadan başlayıp örülüyor

 Bu yeleği çok seviyorum hem renkleri çok hoşuma gitti Hemde örmesi.Kalan iplerde değerlenmiş oldu. Bu yeleği de yakadan başayarak ördüm.

yine yakadan başlama benekli ip ile örülmüş bir yelek.Bunları yapmak çok kolay gelyor .Çünkü dikme derdide yok.Düğmeleri dikilmeyi bekliyor.Ama ben resimlemekte acele ettim.


Bu yeleğin önünü diktim Süveter gibi kullanılıyor.Renkler çok hoş değilmi....




Ör sök şeklinde yapılan bu bereyi kızımın arkadaşına ördüm Güle güle iyi günlerde kullansın yerine ulaştı bile.Çok beğenmiş Şimdi gençler seviyor böyle salaş şeyleri.İpi yün örünce bana fazla salaş geldi ama yıkayınca biraz toparlar.Ben sıkı dokulu örgüleri daha çok seviyorum çünkü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder