1 Mayıs 2013 Çarşamba

çizgii mont


Arkadaşlar size daha önce bahsettiğim çizgili montu bitirdim ve hemen karşınızdayım.. Nisan burdasından diktiğim beyaz mont ile aynı kalıptan diktim bunda sadece biraz daha bolluk verdim.


Ön kısmına kocaman bir denizci çapası monte ettim.Fermuarında sarı dişlisini aradım ama uygun boyda bulamayınca  beyaz dişlisini diktim.

Etiketsiz olmasın. Askı için zinciri bu sefer sarı kullandım.

Kol ve etek ucuna yine lastik geçirdim. Kumaş şifon bir kumaş aslında gömlek dikmeyi düşünmüştüm ama kızım ısrarla beyaz montumun aynısını dik dedi bende kıramadım. Yazlık üfül üfül bir mont oldu yaz akşamları için. Biz çok beğendik . Umarım sizde beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum... Hoşçakalın..

3 yorum:

  1. bravo bu ne hız bana bahar yorgunluğu, size bahar çalışkanlığı maşallah:)) ben bu bahar tembelliğinden ancak sizin teşvikinizle çıkacağım gibi görünüyor:)) ellerinize sağlık kızınızda gülle gülle giysin canım

    YanıtlaSil
  2. çok ama çok beğendim. Çapa ayrı bir hava katmış, güle güle giysin kızın :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim. Ama evde tadilat başladı sanırım biraz mola olacak.

    YanıtlaSil