18 Mayıs 2013 Cumartesi

saten beyaz gömlek şifon etek

merhabalar.. 
geçen hafta içinde diktiğim ama etek uçlarını nasıl kıvıracağım konusunda zorlandığım şifon etekte bitti.Belden büzgülü basit bir etek olarak yaptım.Bel ölçüsüne göre kemer takıp yandan fermuar diktim. Eteğin alt kısmına puanlı jarse kumaş kullandım. Eteğin rengi çok tatlı bir yeşil.



Kumaş degrade ve üzerinde parlak mavi yeşil arası puanlar var.

Eteğin şifonu içindede aynıpuantiyelerin renginden dokumasında çizgileri var. Birbirlerine çok uyumlu oldular.
Bluz ise hatırlamıyorum ama 2012 burdalarından bir kalıp. Kalıp biraz bol geldi bende ön kısma pililer yaptım. Reglan kollu ve yaka kol kısımlarından büzgüleri var.Bu bluzu dikerken çok zorlandım makine sürekli ip çektirdi ve saten olduğu için çok kaydı.Resimlemek için acele ettim son ütüleri yapılacak daha.

Eteğin  genel görüntüsü böyle.

Gömleğin yakası flar şeklinde bağlanıyor. Esnek kırık beyaz saten. Saten gömlekler çok hoşuma gidiyor fakat dikimi oldukça zor. Sonuç çok istediğim gibi olmadı ama ilk saten bluz olarak fena değil.

Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder