27 Nisan 2015 Pazartesi

sırt çantası ve kadife çanta


merhabalar diktiğim çantaları  sırayla paylaşmak istiyorum .Bu çantaları da dikeli epey oldu. Odun desenli olanı küçük kızım kendisine sırt çantası yapmamı istedi. Kumaşını ikea dan almıştım . onun istediği büyüklükte kesti ve diktim.

 


Alt kısmını kapaktaki düz renk kumaş le yaptım omuz saplarıda aynı renk. İçi ise pamuklu bir kumaş ile astarlayıp her tarafına bir sürü derin cepler yaptım kullanmı kolay olsun diye.


Ağız kısmına ise metal halka şeklinde delikler oluşturdum ve bağlamak için ip geçirdim. Kak düzgün dursun diye iki tane mıknatıslı çıtçıt koydum. Formu düzgün olsun diye araya da kece kullandım. Kızım çok sevdi okula giderken kullanıyor. Umarım sizde beğenmişsinizdir.

Diğer çanyayı ise arkadaşımın kızına yaptım. Siyah koton kadifeden. Ön kısmına bir cep yaptım ve cebin ağzınıkoton biye ile çevirdim.

İçini ise yine pamuklu kumaş ile astarladım ve iki cep yaptım.Ağız kısmına fermuar istemediği için mıknatıslı çıtçıt ile kapattım.Formu düzgün olsun diye yine araya kece koydum. güle güle kullanması dileğiyle..


Sipariş olarak dikilen diğer çantalar bir sonraki yazıya.. Hoşçakalın... huzurlu mutlu ve umutlu bir hafta dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder