15 Nisan 2013 Pazartesi

taze bitmiş iki etek






Günaydın .Hafta sonu bitirdiğim iki eteği sizlerle paylaşmak istedim. Bel ölçüsüne göre kemer hazırlayıp serbest pileler şeklinde yaptım. Kumaşı pamuklu ve esnek bir kumaş. Yazlık rahat bir etek oldu. Umarım uzaklardaki sahibi de beğenir. 


Boyu ayak bileğine kadar. Belne ilik açıp düğme diktim.

Dikimi kolay oldu. beni fazla uğraştırmadı. Sırada diğer etekler var. Onları da en kısa zamanda bitirmeye çalışacağım.



Koş olan eteği kumaşı saten le tafta arası bir kumaş. Oldukça kalın ama çok parlak değil.

Yarım daire bir kloş etek yaptım .Tma daire olsaydı çok kabarık olacaktı.

Bu etekte ilk kez gizli fermuar dikmeyi denedim. İlk uygulama için fena olamdı. Denedikçe sonuç daha iyi olacak inşaallah.


Kumaşın iki tarafı da farklı renklerde idi. Kızım açık renk ve karelerin daha belirgin olan yüzünü beğendiği için  
o tarafını kullandık. Diğer yüzünde ise renkler daha koyu idi ama karler çok belirgin değildi. çizgili gibi duruyordu.
 Burada da görülüyor eteğin iç kısmı... Umarım sizlerde beğenirsiniz. Şimdilik hoşçakalın.. Hepimize iyi haftalar...

6 yorum:

  1. Ne zaman yeni bir dikişçi bulunca çocuk gibi seviniyorum.Etekler çok güzel büyük puanlıdan kalem etek de çok güzel olurmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha yolun başındayım inşaaalh ustalaşacağım. teşekkürler.

      Sil
  2. merhabalar çok güzel olmuş etekleriniz kumaşlarınıda çok beğendim elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Etekler çok güzel olmuş,renk ve desenler de harika!

    YanıtlaSil