28 Nisan 2015 Salı

çantalar çantalar...




Günaydın herkese .. Dün sizlere diktiğim diğer çantalardan paylaşacağımı söylemiştim. Yine bir sırt çantası. Kumaşı İstanbul temalı. Sipariş çalıştığım bir çanta.Daha önceki sırt çantası gibi diktim tek farkı boyutu biraz daha küçük.

Bu diktiğim ise bir deneme makyaj çantası veya kalem kutusu olarak kullanılabilir. İçi yine astarlı. İlk deneme için hiçte fena olmadı. Arkası geldi onlarıda sizlerle paylaşacağım inşaallah.

Aynı kumaştan bir sırt çantası. Bunu kızım için yaptım ve çok severek kullanıyor. Üzeinde çince yazılar var kumaşı harika.Yine içi bol cepli yaptım.

Bu çanta ise kalın yünlü dokuma dan yapıldı. Oldukça kalın bir kumaş Kumaşım renk geçişleri vardı bende bu renk geçişlerini iki tarafında ayrı ayrı kullandım.

Burada pek belli oladı ama açık gri ve kırık beyaz renklervar.Kapama yerine bant yapıp mıknatıslı çıtçıt ile tamamladım.

1 yorum: