17 Mayıs 2013 Cuma

bir etek bir gömlek


İiy akşamlar arkadaşlar..
Bu eteği dikeli epey oldu ama gömleği de bitirip sizlerle öyle paylaşmak istedim. Arka ortasından tek dikişli yaptım. Astarlamadım bu sefer.Kumaş içini gösteren bir kumaş.Şifon kenarları püsküllü gibi.


Değişik çok hoşuma gitti. Bende altına birkaç renk astarı seyyar olarak yaptım böylece her renk bluzla kullanılsın diye.Altta beyaz astar var bu resim de.

beyaz ve hardal astar.Başka renklerde vardı ama fotoğrafını çekmedim.

Buda üzerine diye diktiğim bluz.Daha önceki bluz ile aynı.Bu sefer biraz daha küçük diktim.Kumaşı çok ince pamuklu tülbent gibi bir kumaş. Lacivert üzerine pudra puanları var.  Overlok dikişini yaparken çok zorlandım.Bu kadar çok sürünmesinin sebebi de bu.



Arka parçaları birleştirirken overlok bir anda kumaşımı yedi. parçaladı. Uzun bir süre ne yapsam diye bekledi. Uzaktan belli değil ama bıraksam mı kumaş bulup yeni den diksemmi derken yama yaptım.

Burada yama yaptığım yer dikkatli bakınca belli oluyor. Allah tan kumaşın deseninden belli olmuyor. Böylece bluzu kurtardık.

Burada da etekle birlikte.


Bütün kazalara ve aksiliklere rağmen ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın arkadaşlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder