10 Mart 2012 Cumartesi

boyunluklar..



yaz geliyor desekte havalar hala soğuk güneş yüzünü göstermesine rağmen dağdan kar soğuğuüşütüyor.Geçen hafta bitirdiğim iki boyunluk.Bu tür işleri çok seviyorum bir gecede bitiyor.





İpleri herzamanki gibi yüncümden almıştım.Yine  yün ip.Saf yün iplerle örmeyi çok seviyorum.Biris toprak rengi gibi çok hoş bir renk.Diğeri ise kahve tonlarında birkaç kat yünün birleşimi.

Örmesi çok kolay istediğiniz genişlikte bitirip düğme ile tamamlıyoruz.İlk 9 ilmeği örgünün önyüzünden ipi  şişe iki defa doluyoruz .Tersinden yani arka sırasından ise normal haroşa olarak örülüyor.Sonuç güzel oldu . Sizlerin yorumlarını bekliyorum. Herkese iyi akşamlar...

1 yorum:

  1. bu modelin boyundaki duruşunu nette görmüştüm, çok hoş bir model, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil