28 Mart 2012 Çarşamba

minik şalllara ve boyunbağlarına devam....



minik şal mı desem yoksa buyunbağımı desem bilemedim.Ama her ne niyetle kullanılırsa olacak.Artan ipler değerlensin diye başladım ama bir süre sonra çok hoşuma gitti ve yeni iplerle devam..Bunları tığla ördüm.Kaç tane oldu saymadım ama sanırım kırka yaklaştı.Başlıyosun ve bi bakmışsın bitmiş...:))



Kimisi düz renk iplerle iki renk örüldü. Kimisi renkli yünlere karışık.. Yani knasıl uygun olacaksa ve ip yetecekse o şekilde yaptım.Umarım beğenirsiniz.. Yorumlarınızı bekliyorum.
 Buda pembe tonlarındaki.



Bunu ençok seviyorum çok yumuşak oldu ve saf yün. Mor tonlarında karışık renkli yün ile mor polar gibi yumuşacık bir iple örüldü.


Yine kırık beyaz yün ve kırçıllıyün karışımı
 ve ördükçe farklı renkleri  ggelen bir yünle örülen .Resimledikçe diğerlerinide ilave edip sizlerle paylaşacağım şimdilik herkese iyi akşamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder