24 Nisan 2012 Salı

biri biter biri başlar...


Merhabalar uzunca bir zamandır bloğumla meşgul olamadım.Nihayet sizlere daha önce bahsettiğim yatak örtüsünü bitirebildim.Yine kocaman bir örtü oldu. Yatağın üzerine  serip sizler için resimledim.Umarım sizde beğenirsiniz.


 Kenarlarına bir sıra daha dolanıp ondan sonra oyasını yaptım.Motifleri eklemek değil ama kenarlarını bitirmek daha çok vakit aldı.Bu örtüde de yine kalan iplerden rengarenk motiflerle yaptım.
  Görüldüğü gibi rastgele birleştirdim.


Ama örtü bitti motifler bitmedi..Hemen bir başka örtü eklenmeye başlandı.Bakalım bu ne zaman bitecek.Çünkü bu tür örtüleri ara ara elim erdikçe birleştiriyorum.Sanırım bu son diyorum fakat bu beşinci son deyişim ve beşinci yatak örtüsü ne bereketliymiş motifler. Kalan bi sap ip bile değerlendiği için ipler değerlensin diye her kalan azıcık ipi örüyorum.

Bu seferki örtüyü bej rengi ile birleştirmeye başladım. Umarım bu da güzel olur.  Şimdilik herkese iyi akşamlar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder