8 Nisan 2012 Pazar

siyah şal ve yine minik bir boyun bağı..


Herkese iyi hafta sonları uamarım pazar gününüz keyifle geçer..
Size daha önce bahsettiğim siyah şalı bitirdim Arada sırada bilgisayar başında oyalanırken bir mimik şal daha bitti.Ben de ikisini birlikte yayınlıyorum.İkisinin üst üste koyulmuş resmi size büyüyklükleri hakkında fikir vericektir.



Karışık renkli ve krem rengi yün ile örüldü.Renkler kırmızının tonları geçişler harika örülünce de çok hoş durdu.



Yumuşacık şimdiden kışa hazırlık.

Umarım sizde beğenirsiniz. Bu minik şal da yine diğerleri gibi tığ ile örüldü.

Siyah şalı kaşmir yün ve içerisine çok ince floş karıştırılmış ip ile ördüm.Nereden aldığımı söylemeye gerek yok her zamanki yerden.. Yaklaşık yüz - yüzelli gram ip gitti.4numara şiş ile ördüm.Basit bir örnek yaptım.Ajurlu kısmı daha çok uç kısmında.Siyah olduğu için örneğini zaten çok fazla göstermiyor .

Düz örgü ve aralarında ajur ile başlıyor. Daha sonra uçlara doğru diğer ajur örneği yaptım.

  Şalın ucunun görüntüsü hoş oldu.


Resimde pek net değil ama  floş ip hafif bir parıltı verdi. Bir çalışma daha bitti sırada diğer yapılacak projeler var.Şimdilik hoşçakalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder