4 Ekim 2013 Cuma

çokk uzun aradan sonra nihayet .....


merhaba arkadaşlar bloğuma bakmayalı çokkk uzun zamana oldu ama işle koşturmaca ara sıra tembellik bu zamanı ettik. Ama geçen süre içinde boş durmadım çalıştım. Artık zaman içinde onları sizlerle paylaşırım. Havalar soğudu kış hazırlıkları lazım dimi.. Bende bir battaniye başladım ama ne zaman biter bilmem. Bakalım beğenecek misiniz. Örmesi çok zevkli bilinene bir örnek  Tığla sıra sıra zigzaklar yapılıyor.

Eldeki yünlerle sıra sıra örüyorum . Hızlı ilerliyor.  Bakalım kısmet kime.. Şimdilik hoşçakalın  yorumlarınızı bekliyorum..

2 yorum:

  1. kışın sevdiğim yanlarından biride sıcacık evde örgü örmek çayımı yudumlamak ..Eline sağlık battaniye çok güzel olucağa benziyor kolaylıklar dilerim...
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.... Bloğunuzdaki bilgiler çok güzel ve faydalı ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil